System 2.5.3.2.a.

System 2.5.3.2.b.

System 2.5.3.2.c.

2.5.3.2._a_i_b.png


Aplikacja:

System 2.5.3.2.a.


Produkty:

swisspor BIKUTOP podkładowa 250

swisspor PRIMER


Detale wykończenia dachowego:

System 2.5.3.2.a.

przekrój

PDF DWG


12.5.3.2._a_i_b.png


Aplikacja:

System 2.5.3.2.b.


Produkty:

swisspor BIKUTOP podkładowa 200

swisspor PRIMER


Detale wykończenia dachowego:

System 2.5.3.2.b.

przekrój

PDF DWG


2.5.3.2.c_V2.png


Aplikacja:

System 2.5.3.2.c.


Produkty:

swisspor BIKUTOP EP5 WF flam

swisspor BIKUTOP podkładowa 200

swisspor PRIMER


Detale wykończenia dachowego:

System 2.5.3.2.c.

przekrój

PDF DWG


Dach komunikacyjny - ruch kołowy ( parkingi, garaże podziemne) o odwróconym układzie warstw.

Nachylenie połaci od 1° do 5°.

 


Warstwa Grubość [mm] Współczynnik
przewodzenia ciepła
λ [W/m·K]
1. Nawierzchnia utwardzona, kostka dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
4. Mata drenażowa zintegrowana z geowłókniną o odpowiedniej wytrzymałości z wypełnieniem kruszywem frakcji 8-16 mm zgodnie z wymogami -
5. Geowłóknina dyfuzyjna klasy GRK 3-5 z zakładem min. 20 cm - -
6. Termoizolacja swissporXPS dowolna 0,033 / 0,035
7. Warstwa poślizgowa folia PE - -
8. Warstwa poślizgowa folia PE - -
9. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam 5,0 0,18
10. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 250 4,7 0,18
11. Grunt swisspor PRIMER * - -
12. Strop żelbetowy 200 0,18

* alternatywnie: swisspor  PRIMER wodny

Dach komunikacyjny - ruch kołowy ( parkingi, garaże podziemne) o odwróconym układzie warstw.

Nachylenie połaci od 1° do 5°.


Warstwa Grubość [mm] Współczynnik
przewodzenia ciepła
λ [W/m·K]
1. Nawierzchnia utwardzona, kostka lub płyta chodnikowa 40-60mm zgodnie z wymogami -
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
4. Mata drenażowa zintegrowana z geowłókniną o odpowiedniej wytrzymałości z wypełnieniem kruszywem frakcji 8-16 mm zgodnie z wymogami -
5. Geowłóknina dyfuzyjna klasy GRK 3-5 z zakładem min. 20 cm - -
6. Termoizolacja swissporXPS dowolna 0,033 / 0,035
7. Warstwa poślizgowa folia PE - -
8. Warstwa poślizgowa folia PE - -
9. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam 5,0 0,18
10. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 200 4,0 0,18
11. Grunt swisspor PRIMER * - -
12. Strop żelbetowy 200 1,7

* alternatywnie : swisspor  PRIMER wodny,

Dach komunikacyjny - ruch kołowy  o odwróconym układzie warstw.

Nachylenie połaci od 1° do 5°.


Warstwa Grubość [mm] Współczynnik
przewodzenia ciepła
λ [W/m·K]
1. Kostka betonowa zgodna z wymogami ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego zgodnie z wymogami -
4. Geowłóknina filtracyjna z zakładem 20 cm np. G-SF 56 - -
5. kruszywo drenażowe łamane o frakcji 8-16 mm/16-32 mm zgodnie z wymogami -
6. Geowłóknina dyfuzyjna z zakładem 20 cm np. G-SF 56 - -
7. Termoizolacja swissporXPS dowolna 0,033 / 0,035
8. Warstwa poślizgowa folia PE - -
9. Warstwa poślizgowa folia PE - -
10. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam 5,0 0,18
11. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 200 * 4,0 0,18
12. Grunt swisspor PRIMER ** - -
13. Strop żelbetowy 200 1,7

* alternatywnie : papa swisspor BIKUTOP standard podkładowa 15/40,

** alternatywnie : grunt innego producenta przeznaczony do gruntowania podłoży betonowych pod papy zgrzewalne,