Aplikacja:
Produkty:
swisspor BIKUTOP podkładowa 250
Dach komunikacyjny - ruch kołowy ( parkingi, garaże podziemne) o odwróconym układzie warstw.
Nachylenie połaci od 1° do 5°.
Warstwa | Grubość [mm] | Współczynnik przewodzenia ciepła λ [W/m·K] |
---|---|---|
1. Nawierzchnia utwardzona, kostka dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
4. Mata drenażowa zintegrowana z geowłókniną o odpowiedniej wytrzymałości z wypełnieniem kruszywem frakcji 8-16 mm | zgodnie z wymogami | - |
5. Geowłóknina dyfuzyjna klasy GRK 3-5 z zakładem min. 20 cm | - | - |
6. Termoizolacja swissporXPS | dowolna | 0,033 / 0,035 |
7. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
8. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
9. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam | 5,0 | 0,18 |
10. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 250 | 4,7 | 0,18 |
11. Grunt swisspor PRIMER * | - | - |
12. Strop żelbetowy | 200 | 0,18 |
* alternatywnie: swisspor PRIMER wodny
Dach komunikacyjny - ruch kołowy ( parkingi, garaże podziemne) o odwróconym układzie warstw.
Nachylenie połaci od 1° do 5°.
Warstwa | Grubość [mm] | Współczynnik przewodzenia ciepła λ [W/m·K] |
---|---|---|
1. Nawierzchnia utwardzona, kostka lub płyta chodnikowa 40-60mm | zgodnie z wymogami | - |
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
4. Mata drenażowa zintegrowana z geowłókniną o odpowiedniej wytrzymałości z wypełnieniem kruszywem frakcji 8-16 mm | zgodnie z wymogami | - |
5. Geowłóknina dyfuzyjna klasy GRK 3-5 z zakładem min. 20 cm | - | - |
6. Termoizolacja swissporXPS | dowolna | 0,033 / 0,035 |
7. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
8. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
9. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam | 5,0 | 0,18 |
10. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 200 | 4,0 | 0,18 |
11. Grunt swisspor PRIMER * | - | - |
12. Strop żelbetowy | 200 | 1,7 |
* alternatywnie : swisspor PRIMER wodny,
Dach komunikacyjny - ruch kołowy o odwróconym układzie warstw.
Nachylenie połaci od 1° do 5°.
Warstwa | Grubość [mm] | Współczynnik przewodzenia ciepła λ [W/m·K] |
---|---|---|
1. Kostka betonowa zgodna z wymogami ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
2. Podsypka wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
3. Warstwa nośna wymagana dla ruchu kołowego | zgodnie z wymogami | - |
4. Geowłóknina filtracyjna z zakładem 20 cm np. G-SF 56 | - | - |
5. kruszywo drenażowe łamane o frakcji 8-16 mm/16-32 mm | zgodnie z wymogami | - |
6. Geowłóknina dyfuzyjna z zakładem 20 cm np. G-SF 56 | - | - |
7. Termoizolacja swissporXPS | dowolna | 0,033 / 0,035 |
8. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
9. Warstwa poślizgowa folia PE | - | - |
10. Papa antykorzenna swisspor BIKUTOP EP5 WF flam | 5,0 | 0,18 |
11. Papa swisspor BIKUTOP podkładowa 200 * | 4,0 | 0,18 |
12. Grunt swisspor PRIMER ** | - | - |
13. Strop żelbetowy | 200 | 1,7 |
* alternatywnie : papa swisspor BIKUTOP standard podkładowa 15/40,
** alternatywnie : grunt innego producenta przeznaczony do gruntowania podłoży betonowych pod papy zgrzewalne,